donderdag 27 juni 2013

de laatste tijd niet meer op blog geweest, zal nu alles in 1 x erop zetten.


we waren pas op vakantie.
en daar heb ik voor de gastvrouw een leuk thee setje gemaakt als sleutelhanger.

ook heb ik daar een paar zomerkoninkjes gemaakt,
de zon scheen zo lekker .

ook was ik druk bezig met het werken met vilt.
ik had via Tintangel allerlei pakketten gekocht.
en dit is er 1 van.

in opdracht van mijn vriendin dit aapje gemaakt.


en voor mezelf voor aan de nieuwe kast dit vogel setje.

voor kraam kadeautjes heb ik sneakers gemaakt

en nog een paar.


en lollipop.
deze gaan niet zo snel op

deze cupcakes op een schaaltje.
leuk cadeautje. wat centen erop.
en iedereen blij.


hartjes gehaakt in alle kleuren.

ik heb trouwens sinds kort ook een faceboek pagina waar ik mijn spullen op verkoop.
ik zal daar in een ander bericht de link van neer zetten.



een nieuwe hobby.
Tilda poppen maken.
te leuk.
maar zoals je ziet 1 is nog maar half klaar.

een valkparkietje gemaakt. voor mijn nichtje.
patroon is van Karin

mijn sleutels ingepakt.
je zoekt altijd naar de juiste sleutel.

zo is het een stuk makkelijker


tasje voor op mijn werk.
je hebt wel eens dat je een broek of jurk aanhebt zonder zakken,
waar laat je je sleutel.
nou in dit tasje dus.

kroelpoppen gemaakt
naar patroon van sascha.
roodkapje en kabouter spillebeen.

hier nog een muis gemaakt van patroon van tintangel.
komt alleen nog een meisjes muis bij die het ijsje mag opeten wat op de grond ligt.
ze is bijna klaar.

nog meer kroelpoppen het prinsesje...

en een ridder op het ..... bruine paard.

een hartje om op te hangen als decoratie.
hiervan heb ik verschillende kleuren en versieringen erop.


met pasen wat eitje gehaakt


en dit was het al weer zoal.
flink weer wat gemaakt.

groetjes miranda

1 opmerking:

  1. Те Кон Бак ОТподк Иго Пбою Кантокол
    ВаКон Бак ОТподк Иго titanium frame glasses Пбою Кантокол ВаКон Бак titanium undertaker ОТподк titanium daith jewelry Иго titanium athletics Пбою Кантокол 2020 edge titanium

    BeantwoordenVerwijderen