zondag 2 augustus 2009

verjaardags kadootje voor mijn moeder

via create4fun heb ik dit patroon gekregen,
om doosjes te maken.
en zo kan je zelf allerlei manieren bedenken om er iets mee te maken.


ik had het ergens gezien als voorbeeld voor een bruidstaart.
kadootje voor een bruiloft dus.
maar dan was deze van allerlei wit en zilver papier gemaakt.
ik vond het wel leuk om hem fleurig met kleurtjes te maken.
daat houden we zo van.
in de doosjes had ik de kadootjes gedaan.
een kadobon voor tuincentrum.
en een klein scrap boekje, daar hoeft ze dan alleen nog maar de foto's bij te plakken.
want hij was al opgepimpt.

ze vond hem zo al leuk genoeg dus weet ik niet of ze hem klaar maakt.

maar is wel een leuk idee.
om een kado te maken.
en het is heel simpel om te maken.

groeten miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten