maandag 14 december 2009

kerstkaarten maken

X mas.
ik ben vergeten de foto te draaien.
maar volgens mij is hij wel te bewonderen zo.

ik was voor deze kaart druk bezig op mijn big shot.
3 jaar garantie want die dingen gaan niet stuk.
nou de mijn e dus wel.
breken gewoon 2 schroeven af.
dat is balen want zo kon ik niet meer verder met mijn kunstwerken.
ik heb gelijk gebeld en als het goed is wordt hij vervangen.
maar tot op heden nog niks gehoord.
geduld moet je hebben , maar dat is soms zo moielijk.
en zeker als je zo lekker bezig bent en niet meer verder kunt.
dat is wat ze dan noemen . echt balen........
maar gelukkig was Irish hier vanmiddag en had ze haar big shot meegenomen.
dus kon ik mijn werkje afmaken.
ik vind ze zelf erg leuk geworden.
alleen iets groot voor een gewone enveloppe.
maarja anders hangt er zo'n klein lettertje aan de muur.
is ook niks , toch???????????????
gr miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten