dinsdag 16 februari 2010

Verjaardags taart

ja dat is wat,
ben je jarig , dan moet je natuurlijk een beetje leuk voor de dag komen
als knutseltante zijnde..

nou dat is natuurlijk helemaal niet erg.
en het is nog lekker ook.
ik heb dus 2 taarten gebakken, van verschillende maten.
en heb ze ingepakt,
en op stap gegaan naar Irish.
daar hebben we samen de taarten opgepimpt.
de taarten doorgesneden en de binnekant besmeerd met nutella pasta.
mmmhhhh
en de buitenkanten heb ik besmeerd met botercreme.


toen hebben we de marsepein gekleurd.
voor beide taarten een andere kleur.
lekker fel.
echt mijn kleurtjes zo.



zo nu staan ze mooi opelkaar,
ff aandrukken,



en daarna mooi versierd met allerlei bleoemen .
verschillende soorten en verschillende maten.
en het afgewerkt met spuitfondant...
eigenlijk was het wel zonde om de volgende dag de taart aan te snijden.
maar ik moet er wel bij zeggen,
ze hebben zitten smullen...
en ik ook natuurlijk....






echt leuk om te doen.
wij hebben de uitstekertjes gebruikt die we al hadden voor de zeepjes.
ff schoonmaken en je kon ze gewoon gebruiken.
alleen het marsepein is er speciaal voor gekocht.
bedankt Irish voor je hulp.
zo heb ik ook weer een leuke ervaring gehad.
doei doei
tot mijn volgende blog bericht......






































Geen opmerkingen:

Een reactie posten