zaterdag 12 juni 2010

een bloemetjes taart

Hoi Hoi.

Ik had een nieuw bak blik gekocht,
zoals je kan zien een bloem.
dus die moest natuurlijk uitgestest worden.
ik heb een lekker beschuitdeeg taart gemaakt met sinasappel aroma.
de vulling is van Mona Boordevol Yoghurt met citroenkwarktaart.
dat is zo lekker, zo lekker fris.
maar helaas hij wordt wel wat nat.
ik heb op de top ook deze vulling gedaan.
plakt het marsepein goed maar het wordt erg plakkerig,(marsepein).

om de taart te bedekken heb ik rose gebruikt.
ik wilde eigenlijk oranje, zodat ik er een WK taart van kon maken.
maar helaas toen ik mijn voorraad marsepein pakte was het oranje op.
dus wordt het gewoon een gezellig rose taartje.

ik had een leuk plaatje gezien op een blog , en deze in mijn hoofd gehouden.
ik heb hem natuurlijk zelf aangepast en zo gemaakt als ik het wilde.



en dat wordt altijd een erg druk geheel.




nu stijft hij hopelijk goed op in de keolkast. ik heb al mensen uitgenodigd om taartje te komen eten.
want voor ons 2tjes is het echt niet goed ,
als we zo'n hele taart op moeten eten.
zo nog wat mensen bellen om te proeven.
nou dit was het weer.
je hoort vast nog of het een lekker taartje was???
groetjes miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten