zaterdag 14 augustus 2010

schattige hartjes

Hallo Hallo,

ik vond dat ik weer eens wat moest gaan doen.
ik hield het erop dat ik iets moest gaan doen.
al was het maar op een therapeutische basis.
ik zit nog een beetje in mijn dip.
en nu ik van het weekend was begonnen met het leuk maken van deze hartjes.
ik werd er helemaal enthousiast van.
ik had in en stoffen winkeltje hier leuke stofjes gekocht.
en natuurlijk had ik zelf genoeg spul om de hartjes leuk op te pimpen.


ik heb een mooie hazelaar tak hangen voor mijn raam en daarin zitten allemaal rieten hartjes.
en ijzeren hartjes.
nu hangen er ook mooie stoffen hartjes in.
op de foto komt het niet zo mooi uit.
maar in het echt is het echt wel leuk.

ik heb allerlei setjes gemaakt.
een roze.
een blauwe.
en een "Olilie " kleurtjes.

ik heb er in totaal 30 gemaakt.
ik denk dus dat ik ze maar ga verkopen.
leuk voor de parfum party's.
moet alleen nog ff een prijs verzinnen.





ik heb nog meer stofjes liggen.
en daar wil ik ook nog wel wat leuks van maken.

ik heb de lavendel al uit de tuin geplukt.
en natuurlijk komen er ook lavendel zakjes aan.
gelukkig kan je altijd leuke voorbeeldjes googelen.
en zo kom je op allerlei ideen.
beter dan zo'n standaard zakje.


groetjes miranda

1 opmerking:

  1. Halli Mirande,
    Leuke hartjes heb je gemaakt en de cupcakes zijn ook leuk jo.
    Heb je dat uit gesneden met je cricut?
    He groetjes van
    Roos-mary

    BeantwoordenVerwijderen