zondag 14 november 2010

konijn in bad

Hallo hallo.

is ook wat.
ik geef denk ik mijn konijntjes te veel groen voer.
met als gevolg dat ze dunne keutels hebben.
en dan met zo'n lang harig konijn als Timmy.
tja dan heb je een probleem,
dus mocht hij lekker in bad.
ik moet zeggen.
het liep goed af.
en niet een al te natte keuken.
ik geloof dat hij het nog lekker vond ook.
het was al vaker gebeurt, dus ik denk dat hij ook wist wat er ging gebeuren.

dus konijntje timmy is weer schoon.
voor hoe lang??????????????
groetjes miranda

2 opmerkingen:

  1. Probeer eens om je konijn peterselie bij te voeren. Dat werkt zuiverend. Mijn vader is konijnenfokker (hobbymatig hoor, hij gaat ermee naar tentoonstellingen) en de geeft ze peterselie als ze last hebben van dunne ontlasting. Wie weet scheelt het wat badderpartijen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stom en je bent ook dom
    hou je van sex
    ik hou van je omaatje nog veel lekkere sekse dagen ik weet hgeus wel waar je woont sheer je vagina maar want mijn tollie saat klaar als ik kklein was zou ik piemel zeggen sex lady just sex

    BeantwoordenVerwijderen