zondag 1 mei 2011

gehaakte gelukspoppetjes

hallo.

daar ben ik weer.
ik heb pas de smaak te pakken gekregen van het haken.
het begon met het haken van de taartjes.
maar nu kom je natuurlijk allerlei leuke patronen tegen.


zo ston in de hobbyhandig dit patroontje.

ik ben ze gelijk gaan uit proberen.

en ik vind ze zelf erg leuk geworden.



er staan nog andere variaties in en die ga ik ook gauw uitproberen.

het is alleen jammer dat ik niet zo goed kan haken als ik tv zit te kijken.

gaat nogal eens mis, en dan moet ik alles weer uithalen. hahahahaha.

maar ze komen wel af hoor.


groetjes miranda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,

    Ze zien er echt super leuk uit!
    Ik ga het ook eens proberen ;)

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi, heb je soms het patroontje ik zou die ook wel is willen maken, heeel mooi trouwens

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen