zaterdag 11 juni 2011

nog een verjaardags kadoo

Hallo.
deze tak met vogeltjes heb ik voor mijn moeder gemaakt.
dit patroon komt ook uit het boekje baby kadootjes haken.
mijn moeder heeft een zwak voor vogeltjes.
je komt ze overal tegen in het huis en caravan.
dus ik dacht daar kan deze ook nog wel bij.

ze heeft ze al gekregen hoor.
ze is pas eind juli jarig, maar hij was al klaar.

wat ik eigenlijk het leuke vanaales vind, is dat ik eigenlijk niet kon haken.
omdat ik zo'n tijd thuis zat ivm mijn "ziekte".
wilde ik wel eens weer wat anders doen, en het werkte therapeutisch.
mijn moeder heeft haar best gedaan om het me te leren.
maar op dat moment kon het kwartje niet zakken.
en een paar maanden later heb ik het mezelf eigen gemaakt door hulp van youtube.
en boekjes met simpele dingen haken.
en telkens maar proberen.
en nu lukt het me aardig zeg ik zelf.
van de week heb ik mijn moeder moeten helpen omdat ze niet uit een patroontje kwam.
en kijk ik kon haar helpen.
leuk is dat he?
groetjes maar weer.
miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten