woensdag 25 april 2012

kelly werd 16 jaar



Kelly haar sweet 16 party
kelly kreeg een suprise party voor haar verjaardag.
dus ze moest heel de dag weg van huis, dus kwam ze bij mij een taart maken.

het zijn er 2 geworden.
deze mooie pip taart heeft ze bijna helemaal zelf gemaakt.
ze heeft gekozen voor kersen vulling
en de mooie zachte kleuren op de taart is fondant.
het was wel erg leuk om deze taart te maken.
zeker omdat ik de achter liggend doel ervan wist

suprise suprise......



tja dan wordt je ontvangen in je feest zaaltje
en wordt je mooi omhangen met een barbie sjerp. met lampjes.


dit was de taart die ik voor mezelf had gemaakt.
ik heb kelly hier geleerd hoe je met een spuitzak om moet gaan.
goed gelukt toch??
de taart was erg lekker.
de botercreme had ik gemaakt met kersen compot.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten