zondag 25 april 2010

cursus nagels styleren

Hallo,

het is weer zover.
we zijn weer leuk bezig geweest.
Irish kwam met he idee om naar een cursus te gaan om nagels te styleren.
leuk voor in de zomer dan kan je je tenen leuk maken.....
nou dat was wel een leuk idee.
maar eenmaal bezig viel het wel vies tegen zeg, wat een gepriegel.
en zie je mij dit al op mijn tenen doen.
hahahaha.
als ik erbij kan
hahahaha
nee ik geloof niet dat het dat gaat worden,
en dan die kleine priegel nageltjes.


je ziet hoe moeilijk ik erbij kijk.

zo moeilijk was het ook hahaha

maar ik wil het wel blijven probeen en hopelijk komt er dan wel wat van terecht.

zodra ik iets leuks heb gemaakt,

maak ik er een foto van en voeg ik het toe aan dit kopje.

groetjes allemaal, en lekker genieten van het mooie weer.

doei doei

gr miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten