zondag 11 juli 2010

mijn circut apparaat is binnen

hoi hoi
nou eindelijk is mijn apparaat binnen, was al zo lang van plan om er een te kopen.
nu heb ik dat dus gedaan.
en het is helemaal leuk.

deze kaarten en doosjes en plaatjes heb ik gemaakt met deSweet Treats
echt gaaf wat je hier allemaal mee kan doen.
maar ik weet nog niet alles natuurlijk.


ook heb ik nog een andere cardridge liggen,
wild card.
daar wil ik proberen vandaag wat mee te gaan doen.



maar alles wat je hier onder ziet is gemaakt met 1 card ridge.





dit is ook zo leuk een cup cake doosje.
alleen was de eerste veel te klein.
maar daar kan dan gewoon een bonbonnnetje in.
leuk om iemand kado te doen....



nou dames.
ik ga proberen in de tuin wat et freubelen.
kijken of het me lukt en of ik mijn hoofd erbij akn houden.
groeten miranda


1 opmerking:

  1. hallo Miranda,
    Leuk speelgoed he? Ik heb ook de cricut expression, en I love it. The cartdridge Wild Cards is great. De sweet treats ziet er leuk uit, die heb ik nog niet, maar die komt dus wel snel!!!!!. He veel plezier met je nieuwe aanwinst.
    Groetjes van
    Roos-mary

    BeantwoordenVerwijderen