vrijdag 23 juli 2010

nog een paar taartjes

Hallo Hallo.
ik liep me al weken op te peppen, voor het maken van deze 2 taarten.
1 is voor de verjaardag van mijn moeder en 1 is er voor mijn schoonmoeder,
waar we een weekje gaan logeren.
De laatste tijd zit ik niet zo heel erg goed in mijn vel,
en dat maakt het allemaal erg lastig.
om te te zetten tot iets.
ik vond mezelf erg slim en heb mijn nicht gevraagd of ze kwam helpen.
ze vind het allemaal erg leuk om te doen.
en is erg leergierig,
dus ik hed er goede hulp aan.
en deze taart voor haar oma heeft zij verzonnen.

ik vind zelf dat ze erg leuk zijn geworden.
en de vulling....
mmmmhhhhh
mokka. zelf gemaakt.
met behulp van iedeen op het net.


ook hadden we marsepien een smaakje gegeven.
en daar heeft kelly cup cakes van gemaakt.
die zal ik in een ander stukje laten zien.
groetjes miranda

1 opmerking:

  1. Hallo Miranda,gefeliciteerd me je moeders verjaardag. Wat een lekkere taart heb je gemaakt.iet er goed uit hoor.
    Groetjes
    Roos-Mary

    BeantwoordenVerwijderen