zaterdag 29 mei 2010

metamorfoce op het schuurtje.

ik had op het blog bij een mevrouw zo'n gezellig hoekje gezien in de tuin.
ik was op slag verliefd.
ik liep er al weken over te verzinnen hoe we dit aan gingen pakken.
nou dat was best simpel.
ik heb al zo'n mooi schuurtje.
alleen hij zat helemaal verstopt achter de klimop.
dus klimop verwijderd en uitgegraven.
remmelt gelijk het straatje gelegd
zo , die kan niet meer terug komen.
maar als je die plant weg haalt.
wat een troep hou je dan over zeg.
al die takjes met die voetjes die in het beton zitten gezogen.
met verfbrander en staalborstel aan de slag.
maar dat werkte niet snel genoeg naar mijn zin.
toen het schuurapp erop gezet.
maar met de groeven van het beton (houtstructuur) lukte dit dus niet.
toen heb ik de hoge druk reiniger gepakt en na een uur was bijna alles weg.
hahahaha ik ook bijna, wat een kliederboel zeg.


maar de volgende dag met verf aan de slag gegaan.
en ik moet zeggen
het is echt mooi geworden.
was wel flink wat werk maar ja ik had een week vakantie.
dus tijd zat hiervoor.


je ziet er niks meer van waar die klimop heeft gezeten.
nu heb ik van de week bij ikea een mooi rekje gekocht, die moet nu nog 1x geverfd worden.
en dan kan alles opgehangen worden ,
en alle prullen hier op gezet worden.



want zo zou ik het graag willen hebben.
dit was de foto die ik had gezien en waar ik verliefd op werd.
zeg nou zelf ziet er toch geweldig uit.

ben benieuwd hoe het bij mij gaat worden.
ik heb er volste vertrouwen in.
zodra ik klaar ben zet ik de foto erop.
groeten miranda



1 opmerking:

  1. Hallo Miranda,

    Zo ben jij lekker even in de weer geweest. Nou het ziet er al heel aardig uit.
    En ik kan me voorstellen dat je het na wilde maken van de foto, dat is echt heel mooi en gezellig dat plekje. Nou succes hoor.
    Groetjes van
    Roos-Mary

    BeantwoordenVerwijderen