dinsdag 18 mei 2010

weer zo'n lekker taartje.

ohohoh
wat is dat toch leuk om te doen.
ik had met Irish afgesproken om op maandag lekker taarten bakdag te houden.
helaas mijn eerste taart mislukte met bakken.
maar geen probleem.
ik heb er nog een gemaakt en deze was mooi omhoog gekomen.
nu heb ik beide taarten verwerkt en is tie gewoon extra dik geworden.
ik heb er banketbakkers room tussen gedaan.
en chocolade bavarois.



daarna hebben we een hele grote lap marsepein gekneed en uitgerold.
je ziet hij past er mooi in.

daarna versierd.
ik wilde graag een margriet maken met vlinders erop.
maar het was heel moeilijk om de vlinders omhoog te laten staan.
daar moeten we nog wat op verzinnen.
nu hebben we de vlinders aan de zijkant geplaatst.


en zo ziet het geheel eruit.




we moesten natuurlijk wel proeven of dat hij echt wel lekker was....
zeg nou zelf.
ziet hij er lekker uit of niet???
wij vonden hem erg lekker smaken.
s'middags heb ik ook nog een stukje taart naar mijn ouders gebracht.
konden ze ook meesmullen.
en vanavond krijg ik visite.
nou kom ik dan ff goed voor de dag ..ahahhahahaha
man lief heeft hem nog niet geproefd.
was gisteren veel te laat thuis..
dus vanavond...
groeten en niet te veel kwijlen.
maakt vlekken op je toetsen bord.
doei doei
liefs miranda



1 opmerking:

  1. Hallo Miranda,
    Zo die taart ziet er lekker uit. Als hete goed is kom ik ook even op de koffie en genieten van z'n heerlijk stuk taart lol!!!!
    Heb je die vlienders door de cuttle bug gehaald???
    en de bloem ook?
    Ziet er wel mooi uit hoor.
    Groetjes
    Roos-Mary

    BeantwoordenVerwijderen