zaterdag 15 mei 2010

weer zo leuk

hallo, hallo

ik heb het weer binnen hoor.
van de week heb ik de bestelling binnen gekregen,
moest er even op wachten, maar dan heb je ook wat.
. je ziet hier kan ik weer heel veel leuke dingen mee maken.
maar helaas het enigste wat ontbreekt is
TIJD.

gelukkig ben ik van de week weer eens wat daagjes vrij.
mag ook wel na zo'n maand.
telkens maar 1 dag vrij en verder alleen maar werken.
maar nu breekt er een klein stukje beter rooster aan.
dus daar moet ik van proberen te genieten.

as maandag ga ik in ieder geval weer eens aan de slag om een leuke lekkere taart te maken.
ik geloof dat het een chocolade taart gaat worden....
maar ik zou zeggen.
hou het blog in de gaten.

toedeledoki.

doei doei
lieve groeten miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten