dinsdag 7 augustus 2012

gluur poppen



ik had deze pop gekocht via internet bij een echte poppen moeder.
ik kreeg zelfs adoptie papieren erbij hahahaha.
ik wilde al jaren zo'n pop maken.
maar het kwam er niet van


nu dus wel .
mijn man heeft het skelet gemaakt 

en daarna in model brengen met vulling en en fiberfil


dan een kwestie van aankleden


kop erop met pet.

en dan heb je zo'n leuk gezellig paartje
ik vind ze erg schattig geworden.
ze kunnen in de regen staan, maar dat vind ik zielig....

groetjes miranda

4 opmerkingen:

  1. Goed gedaan hoor ! gr . lenie
    www.gluurpoppen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als men het niet ziet zitten om een gluurpop te maken , kunnen ze er gewoon één door postnl laten komen , zie ; www.gluurpoppen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als men het niet ziet zitten om een gluurpop te maken , kunnen ze er gewoon één door postnl laten komen , zie ; www.gluurpoppen.nl

    BeantwoordenVerwijderen