dinsdag 7 augustus 2012

proef lapje voor mijn stripe deken.


ik ben eindelijk begonnen met mijn granny stripe.
ik had dit patroon gezien bij lucie. van atic 24
ik wilde dit al zo lang maken.
maar ik vond de vertaling zo lastig die erbij stond.
dus heb ik via you tube geleerd hoe je de streep moet maken.
dit is dan mijn proef lapje geworden.
maar nu ben ik op de originele maat bezig.
en heb ik nu al 2 kleuren verwerkt.
maar ik vind het niet mooi.
dus op zoek gegaan hoe het anders kan en moet.
ik geloof dat ik eruit ben.,
ik heb mijn patroon aangepast, en hopelijk wordt het nu mooi.
ik heb nu de verhoudingen die lucie ook gebruikt.
deze heb ik ook bij haken en meer gezien zij gebruikt hetzelfde patroon.
en dat ziet er echt mooi uit.
dus ik ga morgen mijn werk uit halen.
en weer opnieuw beginnen.

gewoon blijven lachen hahaha

komt goed hoor.
binnenkort moet ik met de trein op stap, 
dus je snapt wat ik in de trein ga doen...4 uur per rit. heen en terug.
groetjes miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten