vrijdag 17 augustus 2012

nana's maken



in de hobby handig stond een leuk idee.
NANA maken.


je snapt dat moet ik natuurlijk uitproberen.

flink boetseren met aluminiumfolie en tape

alles in flink formaat

en op het laatst alles goed vast plakken.

billen in model brengen

daarna bewerken met papier machee.
zalig dat werkje.

op het laatst besloot ik om haar een cup cake in haar hand te geven.
deze moest dus nog ff gemaakt worden.

hier zit mijn dikke dame en die van irish te drogen in de zon.
ik ga altijd voor groot.
ook hier weer duidelijk te zien.

hier zijn de poppen behandeld met wc papier en staan weer lekker te drogen in de zon.
die van mij was wat te dik ingepapt met lijm.
dus heeft erg lang re over gedaan om te drogen.
ik kan hem nu eindelijk gaan verven.
foto volgt hiervan nog.
Irish is wat sneller en is nu bezig met haar 2de pop.
ik denk dat er bij mij ook nog wel wat volgen maar ik heb het wat drukker...
doei doei groetjes miranda

1 opmerking:

  1. Had ze ook opgemerkt. Ze zijn mooi geworden. Ben al benieuwt hoe ze er gaan uitzien als ze gevefd zijn...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen