zaterdag 24 december 2011

granny square is klaar

hier heb ik mijn dekentje uitgespreid op het bed.
ik moest hier nog even kijken hoe ver ik was, met het randje langs de deken.

hier zie je goed de kleurtjes van dicht bij.
maar ik vond hem eigenlijk voor het lekkere iest te koud.

haha wij houden van lekker knus en warm.
vandaar dat de poesjes graag onder het dekentje kruipen.
op de achter grond zie je ook hoe het kussentje is geworden.

dus nu heb ik een lekker setje voor op de bank te chillen.
het is erg zwaar.
het heeft ff geduurd voor het geheel klaar was.
maar ik moet zeggen ik vind het een mooi setje geworden.
leuk voor straks op de nieuwe bank.
heb er zin in........

doei doei
groetjes miranda

2 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooiiii, Miranda! Hoelang ben je hier gewerkt? Ik ben er ook aan één bezig. Begin december ben ik er aan begonnen en het eind is nog niet in zicht!

    BeantwoordenVerwijderen