zaterdag 31 december 2011

lekker bakken voor oud en nieuw

gisteren heb ik samen met mijn moeder.
een flinke voorraad gemaakt.
eerst alle appels snijden voor de flappen....

het beslag voor de blote bollen is klaar.
hij is goed gerezen.

de eerste bollen zijn altijd mislukt.
moet je ff aftasten met temperatuur van het vet.
en of ze wel gaar worden.

maar zodra we bij de krentenbolen waren.
liep het gesmeerd.
dit was het begin van de voorraad.

hier liggen de bananen flappen te spartelen in het vet

en dit is het eind resultaat
hier voorop liggen de appelflappen.
daar achter de krentenbollen.

hier weer de krentenbollen.
daarchter nog wat appelflappen en de bananen flappen.
en daar achter liggen de blote.

dus vanavond kunnen we lekker smullen.
nou ja ik ga denk ik zo ook al een schaaltje nemen.
mmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhh
ze zijn weer super lekker.

doei doei
fijne jaarwisseling allemaal.
en de beste wensen voor 2012.

groetjes miranda

1 opmerking:

  1. Hoi Miranda

    Dat ziet er heel goed uit jo.
    Ik hoop dat ze lekker smaakte. Dat mis ik hier wel hoor, lekkere appelflap!!!
    De beste wensen voor het nieuwe jaar voor jullie.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen