dinsdag 13 december 2011

nieuw lekker speelgoed






Hallo.
hier weer eens een berichtje.
ik heb van de week mijn muffin maker binnen gekregen, samen met het cup cake boek van
 rudolph van veen.

natuurlijk moest ik het app gaan uitproberen.
vandaag had ik een vrije dag.
dus hup aan de slag.


ik heb gekozen voor de makkelijke manier.
het beslag van de taart winkel.
hoef je alleen water toe te voegen ff mixen en klaar

er kunnen om de beurt 4 cup cakes in.
en dat gewoon zonder papiertjes.
ff prikken of ze gaar zijn.
moet zeggen dat ze best snel klaar zijn.


ik heb het beslag aan gepast zodat ik maar een paar cakjes hoefde te maken,
je moet ze ook weer allemaal opeten.
niet zo best maar wel lekker hahahaha

ik heb ook gelijk een lekkere botercreme gemaakt met framboos extract.

en versierd met korreltjes.

toen ik ff niet oplette, zat mijn kleine poesje lotje gewoon een cakje op te snoepen.
ze zijn toch echt heel brutaal.
maar ik moet hier ook wel weer om lachen hahaha
brutaal meisje......

nu staan ze veilig in de koelkast want buck heeft er ook wel terk in hahaha
echte snoeperts hier allemaal.

groetjes miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten