zaterdag 20 augustus 2011

bezoek in de tuin

Hallo.
van de week schrok ik van een harde schreeuw in de tuin.
ik rende natuurlijk naar buiten.
want de poezen liepen met zijn allen buiten.
en de konijnen waren ook los in de tuin.
bleek nou Japie en Joris hadden een kikker of een pad
(ik weet niet wat het verschil is)
gevonden.
en waren hier mee aan het klieren.
vorige keer liep joris ermee in zijn bek en had een ander kikkertje een gat op zijn rug.
maar deze zat nog op de grond.
en ze hadden hem ook nog niet naar binnen gebracht.
doen ze ook wel eens.
dus ik mijn best gedaan met een vis net en die kikker gevangen en in de vijver gedaan.
maar hij bleef maar zitten...
en zwom niet weg. zeker in shok.....

maar ja zo kon ik wel een paar mooie foto's maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten