zaterdag 6 augustus 2011

zpagetti kussens

dit heb ik dus gemaakt van die bollen zpagetti.
ik vind het wel lastig haken,
het is heel elastisch en als je denkt dat je de juiste maat hebt,
dan blijkt als je het na gaat meten, dat het veel te breed is geworden.
ik moest het dus telkens uithalen en weer minder opzetten.
je ziet ook aan het kussen dat het uitloopt van breed naar smal.
maar als je hem goed in het hoekje zet dan zie je daar niets van.
dit kussen heb ik uit een stuk gemaakt dus met een bodem en rondom gehaakt.

dit kussen maak ik dmv 2 lapjes tegen elkaar aan haak.
kan je er een leuk sierrandje aan maken.
ik denk dat hij morgen wel klaar is.
alhoewel ik nu erg druk ben met het bewerken van het blog.
ik kon er een tijdje niet opkomen.
er was het een en ander veranderd.
ik ben er net op mijn gemak voor gaan zitten en heb het uitgezocht.
en zie hier.
ik kan weer dingen plaatsen.
ik zal straks ook gaan probern om andere dingen te veranderen.
groetejs weer
doei doei miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten