zaterdag 20 augustus 2011

frutsels aan mijn zelf gemaakte tas.

hallo,
een tijdje geleden had ik al foto's laten zien van mijn zelf gemaakte quilt tas.
nu heb ik nog een paar foto's gemaakt van hoe hij er nu ondertussen uitziet.
elke keer als ik een leuk klein dingetje heb gehaakt, wil ik ze natuurlijk ook aan mijn tas.
misschien wel kinder achtig voor mij.( oud wijf)
maar ik vind ze zo leuk. en wil er natuurlijk ook mee showen.
zo had ik gisteren avond een cup cakeje gemaakt en ja natuurlijk deze moest er ook aan.
lekker vanilie parfum op gespoten, net echt hahahahaha.
van de week had ik nieuwe wol gekocht en had daar deze lippenstift hoes van gemaakt.
maar ik vind het geen fijne wol.
heb de rest weer terug gebracht naar de winkel.
was de bedoeling om er een hello kitty pop van te maken. maar ik ga weer over op de katoen.
maar voor zo'n hoesje kon het wel.
de volgnde die ik ga maken is van katoen en dan zal ik hem ook wat gezelliger oppimpen want deze is maar saai. maar kwam door de wol vond ik niet leuk genoeg.
deze hello kitty heeft mijn moeder gemaakt. ze is onstaan onder het geluid van heel veel vloeken.
het lukte haar maar niet om het voor elkaar te krijgen, na lang door gaan is het haar toch gelukt.
ik blij dus heb ik mezelf maar omvermt over dit poesje.
en het vogeltje had ik er al lang aan zitten, is van dei mobiel uit het boekje baby kadootjes.

dit is de andere kant van de tas.
het taartje, een geluks poppetje en een hartje.
en natuurlijk allerlei linten.
zo is het geheel geworden.
maar als je hem draagt ziept het en dan is het minder erg,
nu hangt alles aan de voorkant.
maar ik vind hem leuk.
groetjes weer
miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten