zaterdag 6 augustus 2011

gerrit de postduif

Van de week waren Ina en Mark op visite.
ze waren een paar daagjes komen logeren.
Ina is mijn schoonmoeder en woont in Gronigen.
en dat is niet naast de deur.
4 uur met de trein.
we zijn 1 dag op stap geweest naar het Archeon.
echt een heel leuk park is dit.
je leert nog eens wat.
maar de middag daarvoor was mark enthousiast geworden van mijn vogeltje aan mijn zelf gemaakte tas.
ik heb daar dus ook een vogeltje aan hangen gemaakt na het patroon van Annemarie Arts.
en ik heb dus een vogeltje voor hem gemaakt.
we hebben er wat dingetjes bij verzonnen.
hij wilde wel een sjaaltje om, en ik stelde voor om hem een tas te geven,
net zo een als betty de kip.
maar uiteindelijk kwamen we op een brief met een lakzegel erop.
mark was in de wolken van deze duif.
eerst noemde hij hem martin.
maar na een tijdje werd het toch gerrit de post duif.
leuk hoor als je iemand zo gelukkig kan maken met zo iets kleins.
toen hij weer naar huis ging werd gerrit in de tas gedaan.
maar wel in een zijvakje van gaas, zodat hij alles onderweg kon zien en niet weg kon vliegen.

groetjes wer
miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten