zaterdag 27 augustus 2011

nog een mutsje gemaakt met de hulp van Joris

Hallo,
mijn 2de muts is klaar.
dit keer is het een grijze geworden.
met 2 kleinere bloemen en blaadjes.
ik twijfel alleen of ik er nog 1 bloem en nog wat blaadjes bij maak.
poes Joris vond het ook een leuke muts en heeft hem al getest of hij lekker warm ligt.

dus ik heb hem even schoon gemaakt en zo staat hij weer mooi op de foto.

voor de mobiel heb ik een hoesje gemaakt.
ik geloof niet dat ik hem zelf ga gebruiken.
hij zit namelijk altijd netjes in de tas dus valt het met beschadeging wel mee.
maar zo'n hoesje van zpagetti is een goed stoot kussen hoor.
ook heb ik vandaag 3 andere setjes afgemaakt van de hello kitty baby setjes.
mijn moeder heeft ze gehaakt en ik heb de gezichtjes erop genaaid en de knoopjes.
we zijn nu druk bezig met de voor bereidingen voor de Braderie.
deze is 10 sept hier op het Paulus plein in dordrecht.
ik sta daar achter een kraam van de breicaravaan.
lief he van die vrouw dat ik achter een kraam van haar mag staan.
ze hebben de bomen al helemaal ingepakt met lappen gemaakt als thema wild haken.
ook hangen er grote engelse drop in de bomen, en zijn er 2 fietsen versierd.
ben benieuwd hoe het gaat met de verkoop.
maar eerst nog flink wat maken.
bv nog een paar mutsen.
losse bloemetjes.
applicatie's voor broche of een sleutelhanger.
engels drop, hier ga ik ook sleutelhangers van proberen te maken.
en natuurlijk de gebakjes.
en de elastieken en speldjes voor in het haar met de bloemen.
en ik denk dat ik nog hoesjes ga maken voor lippenstift of labello.
en natuurlijk mijn gelukspoppetjes niet te vergeten.
als ik dat zo bij elkaar zie staan op mijn lijstje.
denk ik wel dat ik al een hoop heb.
ohja we gaan ook nog pompoenen en kalassen maken, want de herfst komt er ook weer aan.
als alles klaar is zal ik overal een foto van plaatsen.
en natuurlijk ook van de dag zelf van de kraam..
dus ik ga nu weer gauw aan de slag , nog een hoesje maken voor mobieltje.
groetjes weer
miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten