zaterdag 6 augustus 2011

granny square

mijn eerste Granny square.
ik zag ze overal staan, en ik dacht dat is veel te moeilijk voor mij.
ik haak tenslotte pas een paar maanden.
en toen kreeg ik via hyves een aanbieding.
om een granny Square kussen te maken.
dat leek me wel wat.
het waren schiiterende kleuren combinaties en een kussen is natuurlijk niet zo groot.

dus ik had een pakket besteld bij Kookeridoo.
het pakket was compleet met patroon en al.
ik begon dus heel dapper en begreep het al heel snel.
en je raadt het al het was zo makkelijk dat ik er verslaafd aan raakte.
nu heb ik ondertussen flink wat bollen bij besteld en ga een kleed maken voor op de bank.
ik hoef maar 120 van die blokjes te maken.
(ik zit nu geloof ik op 42)
ondertussen heb ik ook via een site een ander granny square besteld.
maar dan met bloemen op de blokken.
dat word het volgende kleed.
en met al die dinegn kan je natuurlijk weer andere dingen maken.
je snapt het al mijn hoofd bruist over.
geweldig.
en het leuke is mijn moeder is ook weer helemaal verslaafd geworden.
die is nu een baby setje aan het maken.
een hello kitty mutsje, wantjes en slofjes.
kan ik hopelijk leuk verkopen op de braderie. (10 sept op het paulusplein in dordrecht)
die patronen heb ik gekocht via tjeempie.
groetjes weer miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten