vrijdag 26 augustus 2011

een muts met gaten gehaakt

Hallo.
ik ben gisteren begonnen met het haken van een muts.
ik had dit nog nooit eerder gedaan.
dus heb ik eerst een halve dag op het net zitten zoeken naar evt patronen.
dat was wel lastig want ik had natuurlijk al een beeld in mijn gedachten.
en daar moet je dan een patroon bij vinden.
maar het is me gelukt.
helaas lukte het natuurlijk niet in 1 x .
maar na 4á 5 x alles weer uitgehaald te hebben was mijn beanie klaar.
nu zie ik alleen dat ik het sier randje ben vergeten.
maar hi past goed.
opzo'n mutsje hoort natuurlijk een mooie grote bloem.
maar deze is denk ik wat erg groot hahahha
er zit bijna een elebol wol/ katoen in.
maar het is wel een lekkere volle roos geworden.

en op het mutsje staat hij erg mooi.
ik ben nu begonnen aan een grijze muts.
hahahaha past beter bij mijn haar.
maar moet nog verzinnen wat voor kleur bloem ik daar op doe.
maar de foto's volgn vanzelf weer.
groetjes weer
miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten