zaterdag 6 augustus 2011

bloemetjes voor in het haar

al hoewel ik korthaar heb,
vind ik het wel leuk om haar elastieken te maken en mooie gepimpte spelden.
ik probeer ze te verkopen, of geef ze af en toe eens weg.

de grote rozen heb ik het patroon gekocht bij tjeempie
en de kleine bloemetjes heb ik ergens vandaag op het net.
zoveel heen en weer gesurfd dat ik niet meer weet waar ze vandaan komen.
maar ze zijn wel erg leuk.

nu heeft lotje ook zo'n mooi bloemetje gekregen aan haar halsbandje.

dit vind ik zelf een mooie combinatie.
als je zo'n mooie volle paarden staart heb en dan bovenop zo'n schitterende roos.
zeg nou zelf???
ik had vroeger 2 knoedels in mijn staarten.
van die ronde kralen aan een elastiekje en die draaide je in elkaar.
groetjes weer.
miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten