zaterdag 6 augustus 2011

leuke gehaakte applicaties

natuurlijk was mijn eerste applicatie die ik uit het boekje van Brenda Smits heb gehaakt.
een lief zwart poesje, juist ja lotje.
deze applicatie heb ik op mijn zelf gemaakte tas genaaid.
ik wil nog een paar maken.
ik heb namelijk 4 poezen en 1 hnd en je kan natuurlijk niet 1 voor trekken. hahahaha
Binnekort mag ik op de braderie staan hier bij ons op het Paulusplein.
ik ben vaste klant bij de breicaravaan,
en deze mevrouw bood aan dat ik samen met nog 2 dames achter haar kraam mag staan met mijn spulletjes.
echt heel leuk.
en dar heb ik deze 2 applicaties voor gemaakt.
de bovenste de parkiet kan je gebruiken als sleutelhanger.
en de beer hieronder daar heb ik een broche van gemaakt.


ik vind ze zelf erg leuk geworden.
groetjes miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten